Pazar, Kasım 15, 2009

YORGANIMIN ALTINDA Bİ BAŞIMA KALSAM

bu blogda göründüğü kadar enerjisiz, mutsuz, her şeye kulp takan bir insan değilim. yani en azından kendimi öyle görünüyorum.

ANCAK artık yeter diye bağırasım var. tahamülüm eksiye düştü. enerjim çekildi. olumsuz şey duyasım yok. bu hafta sonu bana çok ağır geldi. yükümlülüklerim. fazlalıklarım. anlatılanlar söylenenler yeter. nolur bana anlatmayın artık doldum taştım boşaltamıyorum kendimi. yumru geldi oturdu. halsizim. bıktım. yani ufak tefek şeylerin dağ gibi olmasından bıktım. nefessiz kaldım. kafam galaksi kadar doldu. artık kimin sorunun kiminkiyle karıştı bilmiyorum. elimi eteğimi çekesim. alıp başımı gidesim var. nefes alamıyorum.

vücudum savaşı bırakmak üzere. yatak döşek yatacağım. isteğim de bu.

herkesin sakındığı domuz gribi gelip beni bulsa da. yorganımın altında bi başıma kalsam.

2 yorum:

Anne ve kızları dedi ki...

Allah korusun canım!
Arada olur böyle şeyler.
Benim de bugünlerde en çok istediğim şey güzlerce yatmnak,kitap okumak ve birilerinin benim yapmam gerekenleri benim yerime yapması...

cakiltasi dedi ki...

teşekkür ederim anne ve kızları.

olumsuz insana tahammülsüzlük geldi bu aralar. senin dediğin şey de çok güzel. birileri yüklensin her şeyi. biz yatalım :)