Perşembe, Nisan 24, 2008

BAHAR GELDİ

İçime sıkıntı geldi aynı gönderiyle karşılaşmaktan. Oturup da bir şeyler yazamadım. Konular aynı değişen gelişen pek bir şey yok. Bahar geldi olanca güzelliğiyle. Ağaçlar, çiçekler aldırmıyor bir şeye. Açıyor çiçeklerini veriyor meyvelerini. Bahçedeki güller açmış çok güzeller. Ancak dün farkettim açtıklarını. 5 Mayıs'ta hıdırellezi eğer kurstakiler yan çizmezse Ahırkapı'ya giderek kutlayacağız. Gülün altına koyacağım dileğimi. Sonra da alıp kandilli-istinye arası denize hooop.

Bir de kedi almak ve almamak arası gidip geliyorum. Almak dediysem sokaktaki yavruları evlat edineceğim. Ama kendime güvenemiyorum. Bakabilir miyim bakamaz mıyım? Ankara'ya sık gidip geliyorum o zaman naparım? Yazarken pek heveslendim Yeniköy kahveye gidip sormalı yavrular sahipli mi diye.

İşte böyle şimdilik bu kadar.

Hiç yorum yok: