Pazartesi, Ocak 14, 2008

üşüyorum

Evet gene sesim çıkmadı bir süredir. İçimden yazmak gelmiyor. Geçiyorum başına yeni gönderi diyorum. Bir iki satır yazdıktan sonrası gelmiyor nedense.

Yazdan çok sıkılmıştım. Hem akrep derdinden hem de bunaltıcı sıcak yüzünden biran önce kış gelsin istiyordum. Şimdiyse ne yazı istiyorum ne kışı. O kadar çok üşüyorum ki çaresini bulamadım. Kansızım o bir gerçek. İşte yün atkımı sarmış oturuyorum. Ayaklarım ise sanki çıplak ve soğuk havada öyle duruyormuşum gibi. Geçen hafta üst üste iki tane yün çorap giydim bana mısın demedi. Eksi derecelerde giyilen dağçı botlarım bile benim üşümeme engel değil. Bu acayip bir asabiyet ve huysuzluk yapıyor. Üstüne üstlük muayyen gün sendromu da eklenince pek çekilmezim anlayacağınız.

Şimdi saat 5'te çıkıp eve gitme hayalleri kuruyorum bilmiyorum yapabilir miyim?

3 yorum:

cinar dedi ki...

Ah canım beniiim, kıyamam ben sana. Kansızsan çaresi var şekerim. Tabi sen evde tek başına yaşadığın için doğru dürüst yemek yemiyorsundur. Al kuru üzümleri, löpür löpür mideye indir. Hatta yenilesi olması için araya leblebi at, iş yerine de götür, kaseye koyup masada gözünün önünde tut. Ara ara ağzına at. Vallahi çok faydasını görersin bak benden söylemesi :) Sakatat dicem ama onu sevmiyor olabilirsin. Pekmez diyeyim o zaman? Hatta sabahları sıcak suya pekmez karıştırıp içebilirsin bile. Annem de çok kansızdı bir ara o şekilde yapmıştık baya iyi gelmişti. Çay niyetine içiyordu..

Dikkat et kendine Çakılım.

Öpüyorum seni kocaman.

cakiltasi dedi ki...

çınarım evet doğu düzgün yemek yemiyorum. çorba makarna 3 gündür yediğim şey :)
doktor her gün et yiyeceksin diyor ama nasıl her gün et yiyim.
kuru üzüm çok fayıdalı bilmem mi? ama tembel tenekeyim işte. çok kızıyorum kendime. pekmezim var ama unutuyorum içmeyi. bu sabah yolda aklıma geldi gene aaa içmeyi unuttum diye.
neyse bu hafta sonu karşıdan teyzemlerin kasabından etleri alıcam evde dipfirize yığıcam :) sakatat da pek sevmem ama biftek ve köftelik kıyma alırım.
sağol şekercim.
öptüm kocaman ben de.

KUM dedi ki...

Öylesine gezinirken buldum bu sayfayı.Hiç şaşırmadım bu aralar birçok kadın sizin belirtiğiniz hisleri hep söylüyorlar.Ben de.Daha yeni toparladım kendimi.Bu da ancak şimdiye kadar ne yaptıysam onları çok farklı bir şekilde yaparak başabildim.ne yapıyorsanız onu değiştirerek yapın.İşi gittiğim yolu bile değiştirdim.iyi geldi bu değişiklikler.