Çarşamba, Mart 14, 2007

İÇ SES


İnsanın kendi kendine konuşmasının sınırı nedir acaba? Durdurulabilir mi ?

Bahsettiğim iç sesimiz. Beni hiç yalnız bırakmıyor sürekli ve sürekli konuşuyor. Herkes hakkında yorum yapıyor. Hiç durmuyor. Kitap okurken, televizyon seyrederken, birini dinlerken, yolda yürürken kısacası her yerde. Rüyamda bile beni yalnız bırakmıyor. Öyle acımasız ki! Benim diyen eleştirmenleri suya götürüp susuz getirir.

Nasıl kontrol altına alınır hiç bir fikrim yok. Biran önce barışmamız lazım.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Sayfanın yeni düzeni çok güzel olmuş, içim açılıverdi birden.... :)
Anıl

pinomino dedi ki...

O be ferah ferah cidden:))
bu arada bilmem mi senin o içsesini..
bir deeee şu var:
çakıl: bu kişi kesin şöyledir
pino: nerden anladın?
çakıl: ben anlarım..
sonuç gerçektende öyledir..süper kişilik analizi yaptığını da yaz bir ara:))

cakiltasi dedi ki...

anılım benim de içim açıldı. bir sürü model daha vardı ama üşendim hepsini denemeye: )


yok be pinocugum o kadar da iyi degilim analizde artık kendime güvenmiyorum: )
bi de cok pis alzeymirrr( bilerek böyle yazdım) oldum. her şeyi unutuvermişim: ) birbirimize hatırlatmamız lazım sen şöyle derdin şöyle yapardın diye: ))