Perşembe, Ağustos 19, 2010

OLMAZSA OLMAZLAR

İki saniye önce bloga giriş yaparken ne yazmak istediğimi biliyordum. Ancak şimdi aklımdan uçtu. Niye giriş yaptığım konusunda hiçbir fikrim yok.

Neyse başka şeylerden bahsedeyim ben de.

Her insanın olmazsa olmazları vardır. Kimlerin ne gibi olmazsa olmazlarına girmeyeceğim ancak benim olmazsa olmazlarım şunlar.

Hoş der daim çantamda taşıdığım filan yok çünkü o kadar disiplinli bir çanta düzenim yok. Hatta biraz savruk bile sayılabilirim.

Yaz günlerinde mutlaka ihtiyaç duydum şey yara bandı. Ayağıma vurmayan ayakkabım yok gibi bir şey. Terlik bile giysem eğer gününde değilse terlikçiğim vurmaya karar verebilir.

Evde mutlaka olması gereken ilaç, benim için Parol'dür. Öyle ilaç düşkünlüğüm yoktur. Bu, laf olsun diye söylediğim bir şey değil. Kimi der hiç ilaç kullanmam diye ama ecza dolabı çıkar çantası. Benim evden kalan bir alışkanlık ile başım ağrıdığında ki bazen çok sık ağrır. Ateşim çıktığında, halsiz hissetiğimde kullandığım tek ağrı kesici Parol'dür. Hatta Haşimatom dışında kullandığım tek ilaç.

Çantamda kalem kutum hep olur. Gece gezmelerinde ve minik çantalarımı kullandığımda koymam sadece.

Evde kolonya. O da olmazsa olmaz benim için. Kendimi kötü hissetiğimde onun serinliğine, kokusuna ihtiyaç duyarım hep.

Bir günlüğüne bir yere kalmaya gidiyorsam. Don ve çorap olmazsa olmazımdır. İllaki koyarım. Bir yere kalmaya gittiğimde de pijamamı almadan gitmem.

Olmazsa hiç aramam dediğim şey ise taraktır. Bir ömrü taraksız geçirebilirim:)

Hiç yorum yok: