Cuma, Ağustos 27, 2010

MÜZİK VE SESSİZLİK

Okuduğum kitapları ne yazık ki unutmaya başladım. Kütüphanemdekileri bazen okuyup okumadığımı hatırlayamıyorum. Öyle kitapları haşat ederek okumadığım için anlaşılmıyor da. Bir yerlere not alıyorum. Sonra not almayı bi süre unutuyorum gene aynı tas aynı hamam.

Tatildeyken başladığım, dün bitirdiğim kitabı buraya not düşmeyi unutmayayım bari dedim.

http://www.idefix.com/kitap/muzik-ve-sessizlik-rose-tremain/tanim.asp?sid=LOMD17IJVS7SF5DD2GOD

Tanıtımı bu şekilde.

Ben kitapçıda görüp almıştım. Anladığım kadarıyla öyle çok da bilinen bir kitap değil.

Rose Tremain- Müzik ve Sessizlik

Kitabın kahramanlarından biri olan genç müzisyen Peter Clair'i çok sevdim. Onun Emelia ilen olan aşkına ise çok imrendim.

Tarihi romanlardan biri. Öyle mutlaka okuyun diye tavsiyede bulunmuyorum. Sevip sevmeyeceğinizden emin değilim. Ama ben elimden düşüremedim.

Hiç yorum yok: